Love me,Love me,Love me..nana naa..feel me touch me hold me..

Jag har känt kärlek, den är inte så underbar som alla säger.
Den gör helt enkelt bara ont..
Vissa stunder är helt MAGISKA, andra..bara helt jävla kasst.
Människor kommer och människor går..
Men jag har vart kär, inte en,två eller 3, utan små förälskad och kär här och var..
Säger aldrig om vilka eller när så ni kan lika gärna sluta fråga ;)
Men jag trodde jag va kär, ett hopplöst fall, men kände mig så nära..och ändå så långt bort.
Vi bråkade hela tiden, men vi hade våra stunder med.
Ibland kan jag se tillbaks och minnas, våra stunder vi hade...vi va ju så lika ♥
Men ibland är likheten det som förstör..
Kan tänka på våra samtal, bilder och allt..men det jag saknar mest är av att höra dina klagomål..
Men varje dag sätter jag mig upp och inser, jag lever.
Lever utan dig, utan dina sms, utan dina klagomål..helt utan dig..
Och varje dag inser jag, att jag aldrig hade dig.
Det va bara ett spel, ett spel som båda fick nitlotten.
Jag avslutade allt med ett leende, ler fortfarande..
Såklart jag saknar dig ibland, du saknar säkert mig med ibland..♥
Men jag gick vidare, för att båda skulle kunna gå vidare..
Varför kan jag inte radera våra sms..våra bilder.. eller ens ditt nummer ?!
Du påminner mig om en del av mitt liv helt enkelt, kommer alltid komma ihåg dig ♥
Sa att jag aldrig skulle lämna dig, det har jag inte heller..du finns alltid med mig på något sätt...som ett oavstlutat mysterium.
Du gör inte ont, du påminner mig bara om allt..
Åsa..ring mig inte så fort du läser detta, för du kommer inte få något svar.


Kommentarer
Postat av: Erica

Antingen så är det mig du skriver om XD(vet låter ego men ändå) eller så är det pea men är inte ni vänner igen?

Kan inte du bara ringa mig och säga vem det var du skrev om om du inte kommer ihåg mitt hem nummer är det 55029198

2011-08-31 @ 21:55:43
URL: http://ericahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0