Me against the beach.

Dagen har vart rätt vanlig, jag och Åsa har drogat choklad xD
Nej vi brukar inte droga choklad så ofta c:
Men vi firade hennes nya mobil xD
Är lite smått avis eftersom att jag har en jävla tegelsten -.-
Sen flummade vi sjukt mycket med hennes mamma som sög på att hitta saker på IKEAs hemsida o.o
Bråkade lite smått med familjen, snackade med Tobbish.
And blah blah blah.
Men nu ska vi till strand skiten och INTE sola.
Mest bada faktiskt och JA, det kommer bli flumm,flumm och extremt mycket FLUMM.
Så dricka är förbjuden xD
Nu typ börjar Åsa gråta när hon fick höra nyheten om drickan.. :<
Men nyheter finns det väll, bankortet blev inte av för att ja..alla sket i det -.-
Jag ser ut som en rosa teletubbies föresten .__.
Lr som en joggare på 40 +
Mitt hår ser ut som madam medusas hårfixar salong fixat.
Datan ska förflyttas till mitt rum så att jag slipper alla illa luktande gaser alla släpper i rummet brevid mig -.-
Men vart fan jag ska ställa den ?
Det är en annan fråga .__.
Mobbar ica på facebook, shiet söt tjej ;)
Syster, flåt men alla måste få veta hur söt due 8D
Åsa har tvingat mig skicka låtar men hon blev super glad OCH jag fick en nalle puh björn (STOR) som tack! 8D
Aja, ska inte uppehålla er mer ;)
Godnatt antar jag, om jag inte bloggar senare såklart. ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny,<3

Fyy inte mobbas x(

2011-08-02 @ 20:10:44
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0