Oh na na whats my name ?

Oh va skönt det är att äntligen va hemma!
Åsa och jag flummade igår ute på stan shiet va kul vi hade xD
Fattade vad jag saknat ♥
Sen så flörtade två killar med oss vilket vi sprang ifrån för att vi hade fått nog ._.
så dom följde efter oss och ropade på oss O.O
Sen va vi på stationen och gömde oss :<
När man äntligen trodde kusten va klar och gick ner väntade dom vid trappan upp o.o
Så vi gick andra håller och dom ropade "Varför är ni rädda för oss!", "Kan ni inte svenska eller ?!", "TROR NI ATT NI ÄR SNYGGARE ÄN OSS ?!" vilket jag asgarvade åt c;
Åsa skrek några kommentarer tillbaks sen gick vi till Sågen och snackade innan vi gav ett farväl :<
Men hon ska hjälpa mig STOR städa idag ;)
Plus att mitt bankkonto är fixat, ska bara vänta tills själva kortet kommer och aktivera det SEN, då jävlar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0