Peace in the mittle east.

Mamma och jag har gjort fred men bråket mellan Anders har jag planer på att fortsätta med.
Bara för att han är ett elakt fyllo behöver han inte förstöra min relation till mamma ):
Så jag har pratat med mamma om banken och vi ska fixa det, tillsammans c:
Pappa och jag ska fixa kortet nu i helgen, eller veckan.
och mamma ska ta mig till banken den dagen vi börjar skolan :D
har inte tänkt på det så mycket men ska ändå bli självständig nu :'D
Ska göra allt utan att dom behöver säga det, och ta hand om allt själv .__.
Läskigt ändå, att ta ansvar c:
Kalla mig inte bortskämd nu men asså, jag är van att bli omhändertagen som om jag va ett barn.
Gillar det inte! -.-
Så ska bli mognare nu D:
Slänger in en låt när vi ändå håller på -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0