See what I see!

Dagen har vart som vanligt, flumm, flumm, skola, sovit.., och så har jag tagit skit många bilder idag o.o
Ska ladda upp några senare ;)
Igår fick jag ett sugmärke på halsen av Åsa -.-
Vilket känns som att alla märker, och stirrar ._.
Det ser mer ut som om någon misshandlat mig ):
Åsa fick damp på cykeln idag också, vilket va för roligt :D
När vi va vid min lägenhet åkte vi till Tavesta (våran gamla skola) och teroriserade lärarna ;)
Isabell blev glad och förskräckt när vi kom xD
Värst va förskoleklassen kan många ord, det första man hör när man kommer in "WTF." sen så kom han igen och sa "NI FÅR INTE VA HÄR!", "DET ÄR OLAGLIGT ATT KOMMA IN HIT." och även "NÄ, NI HAR INTE GÅTT HÄR!" xD
Vilket vi asgarvade åt c:
Tydligen är jag ett vandrande skämt med minnen bland lärarna (asså..att dom pratar om minnen som typ att jag va sist på bussen i Romme när jag gick i 5:an..och eftersom att "alla" lärare känner mig så garvar dom som fan -.-)
Efter det gick jag hem till mig och sov! :D
Men vaknade en timme senare, fortfarande små trött :)
Har tagit en bild av min klänning med som linn ville se ;)
Anders visade mig sin gamla system kamera, Chinon (HAHAHA Canon ? xD)
Den köpte han för ungefär 30 år sen, vilket jag tyckte va intressant och spännande <.<
Varje dag lär man sig något nytt ♥

Trampade snett precis -.-

SMILE! :D

En gammal bild på Hanna och mig, förlåt, va tvungen! xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

SÖÖÖT ! :* <3

2011-08-26 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0