Smått och gott om mig.

Jag är kort, enligt mig (168-69 cm)
Lite rund om magen men smal för min längd (200 kg, okej  60-70 kg)
Ganska social när jag känner för det, bland annat när jag är med Åsa varje dag ;)
Har mörkbrunt hår, nästan svart.
Tjockt är det också, ser ut som Hagrid frissa när jag är ny duschad och det torkat.
Jag har ett jobb, inget stort bara ett litet park café som är anordnad av gårn (som jag jobbar på också.)
Har rätt okej många vänner, men många känner till mig.
Jag har ett rätt komplicerat humör, bland annat pms störningar.
Kan vara glad ena stunden och typ crasha andra stunden men man märker när det händer och blir lätt glad c:
Är jätte flummig och ganska konstig, japp jag är ett psyko.
Jag har syskon, tre styckna faktiskt.
Jennie, Nicklas och Liana (så stavades hon tydligen).
Men träffar inte dom vardagsmässigt så det är darför väldigt lite handlar om dom.
Min familj består av massa små familjer, men jag bor med mamma och hennes sambo Anders, som jag inte gillar så värst mycket ibland.
Mina bästa vänner har splitrats, vilket va en lättnad och en förlust.
Jag har ingen hemlig kärlek och jag är totalt singel. ♥
Har inga hobbys eller fritidsaktiviteter.
Funderar på att börja skriva igen..
Har mörk bruna ögon, väldigt smickrande faktiskt.
Ibland drunknar jag i dom.. -.-
Har även min "syster" ica c:
En shiet unge som man bara inte kan säga nej till -.-
Även om jag får damp ryck på henne oxå då och då, men älska henne meeeesta :*
Hon förstår mig totalt, okej inte alltid, she's blond.
Min bästa vän heter Åsa, ofc och henne är jag ju med 18/7 c:
Till och med klockan 2 på morgonen xD
Gör vad som helst för min teskedsgumma.
Sen har vi ju Tobbeleus, och ja jag märkte att du la till det i min mobil -.-
Super duper snääälliiiiiiiiis, underbaraste, min sötnos (icke paxad så sno honom ni .__.)osv :D <3
Gillar att ligga i min säng .__.
Har också massa små sjukdommar som jag knappt håller koll på.
En bensjukdom som jag inte minns namnet på, helvete jag vet >:
Sen så har jag lågt blodsocker, vilket gör att jag nästan svimmar hela tiden -.-
Gillar att blogga och sånt med c:
ÄLSKAR att ta bilder och ladda upp men nu kan jag inte det -.-
Vet inte ens varför jag skriver detta..
När jag blir sur springer jag iväg och man brukar följa efter mig, det är som en lek alltså.
efter ett tag lugnar jag ner mig c:
så ses mini pluttar ;)

p.s, ica just nu går du mig på nerverna! ._.


Kommentarer
Postat av: Fanny,<3

Du glömde säga att du är Sara den underbara :*<3

2011-08-05 @ 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0