Smått och gott om tha girl behind the mirror.

Namn: Sara Elisabeth Rehnström
Ålder: 14
Stad: Järna

A drop in the ocean.

Jag är ballong rädd, en smärta som jag får leva med.
Har inte alltid vart det, ballonger är och va en av sakerna jag älskade mest...
Nu är jag skit rädd för dom och får panik.

Alla har hemligheter, men jag tycker att det inte finns något som är hemligt.
En hemlighet är ett vapen någon kan använda mot dig när dom vill..
Är hellre öppen om allt så att man inte kan säga något som jag inte kan säga är falskt.

Jag är oftast flummig och glad, men även sjukt deprimerad.
Går i terapi på Frizon efter att jag fått attacker då jag skolkat och vägrat gå upp ur sängen..
Min mamma är sjuk, min pappa ser jag knappt..min lilla syster är en ängel ♥
Jag saknar att ha morföräldrar eftersom att min mormor dog i cancer när jag va 3 och morfar dog i mars 2009.
Min farmor är i Iran och vi kan inte prata med varandra för hon kan inte engelska och jag kan inte persiska..
Det är ett helvete jag skyller på min pappa.
Har tappat livslusten, så gör saker som man inte borde göra, för att försöka få upp den.
Utmanar livet, det finns inget att kämpa för om man inte har en utmaning.

Jag gillar att skriva, böcker och sånt men att bli författare är bara en dröm.
Vill bli så mycket, men man får inte allt man önskar.

Har 2 äldre syskon, Jennie och Nicklas, 30 och 33.
Ser dom nästan aldrig och när jag gör det brukar jag va som en svans för att jag vet inte när vi ses igen..

Har också en sköldpadda, Skalman.
Min mamma tror att jag inte bryr mig om honom..
Men sanningen är att han är som min bebe, problemet är att jag inte gör saker på en gång..och oftast glömmer göra dom.
Har haft skalman i ungefär..6-7 år ♥
Han är som ett minne över allt jag gått igenom.

Min bästa kompis är nog Åsa Lindgren, för hon inte bara hjälper mig med allt.
Hon stöttar, får mig att le, får mig att gråta, och får mig att njuta av livet ♥
Tack vare henne och många fler lever jag idag efter att jag försökte ta mitt liv förra året.

Jag har ett halsband av guld som symboliserar inte bara dom 14 år jag levt, utan ett arv och släktskap från resten av mammas släkt.
Är en stolt Rehnstöm, kommer alltid va.

Jag hatar folk som döljer saker, lika bra att vara ärlig.
Men inte för ärlig, lögner gör så att livet går i balans.

Hatar falskhet, har råkat ut för den och den är en bitch...

Alla letar efter något äkta, sluta leta och du får det du söker ♥

Skriver en bok för tillfället, som suger men mina vänner tycker att den äger.
Den har inget namn och jag har bara 58 dagar på mig att skriva klart den.

Musik är mitt liv och jag drogar Rix Fm.

Imorgon har jag skola igen, fu...aja, ska små sova nu c:


Jag och moster Annetthe när jag va..2 ? o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0