So what, I'm still a rockstar ?

Heeeeeeeeej, bloggar nu då :D
Har inte bloggat på två dagar, vart kind of upptagen med annat :<
Men har rätt roliga nyheter idag som man inte kan låta bli att dela med sig 8D
ÅSA SKA BÖRJA I MIN KLASS! ;*
Min bästa kompis kommer alltid va med mig :D
Jag ska också börja sy & sticka, sy en kjol (övning) och sticka en tubhalsduk till vintern :)
Alla vet att jag och mitt tålamod suger....men ska VERKLIGEN försöka nu, tror att jag kan klara det :D
Ska också lägga upp en "dagars" grejs ;)
Bara för att få mig att blogga mer ;D
I helgen ska vi fira Åsa som fyller nästa tisdag, 7 dagar kvar tills hon blir 15! ♥
Anders har även smygit iväg på schack så idag blir det mamma och jag! 8D
MYS MYS MYYYYYS.
Nu ska vi ha fotbad och popcorn, någon som vill mysa med mig ? ;)
HAHAHAHAHHA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0