Bara lättar själen.

Du snurrar min jord igen.
Hejsan i farstun, love suckz.
Sitter här hemma och har sjukt tråkigt.
Tänkt på A nästan hela dagen pga att Elizan gav mig en hjärtattack.
Då upptäckte jag en HEMSK hemlighet med  mig själv.
Jag vart svartsjukt och sårad för att jag trodde massa saker..
Skulle vetat bättre, Elizan, min kusse skulle ALDRIG göra så mot mig!
Kom ihåg när jag blev anklagad för det..men detta är inte samma sak.
Han är inte min kille, jag älskar honom bara ♥
Men frästelser uppstår hela tiden, men mitt hjärta bultar för honom.
Och för mina vänner som alltid finns där när marken rasar!
Tack till min familj som stöttar mig vad jag än råkar ut för ♥
Inser att det är fel det jag håller på med, men är jag bara orolig ?
Orkar typ inget längre, men ändring på det!
Skriver en ny bok också..en slags fantasy..med noob kvalite antar jag!
Aja, mitt problem!
Men slänger in en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0