Cause I'm the only one who understands.

Hejsan alla små gluggare!
Idag är det "sista gånger du ser Marie!" dagen :D
Känner mig lite elak..
Men Marie är min mammas kompis som jag hatar & den lilla pricken ska åka ner till Malysia!
Sen så ska jag gå över till Åke snart eftersom att jag blir lack helatiden hemma.
Och jag vill inte fräsa ännu mer på mamman min..
Ska faktiskt inte in till stan idag...fast jag vill köpa en tröja..
En som var på min önskelista!
Men den finns säkert kvar i helgen eller nästa gång jag åker in!
Vilket blir nästa vecka eller nått..
Pea kanske vill följa med?
Aja..tog några snabba bilder idag som jag kan ha veckan ut typ..HAHA.
Dagens outfit iaf..
Byxor Vera Moda, tröjan Vera Moda och toppen är från BIK BOK.
Satt skit snyggt men ser lite fult ut på bilden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0