Cause this is my life my friend.

Caramba, dagen har vart full speckad.
Åkte in till stan & bytte mina byxor till en storlek mindre.
Sen köpte jag en ny hårsprej, för min gamla tog slut för LÄÄÄÄNGE sen.
Så köpte den medans jag ändå var inne och hade stålar, sen ett par örhängen,såklart.
Efter det åkte vi tillbaks hem till Järna och jag tog en paus med familjen och kollade på den där "Stig-Helmer" filmen som gick på ettan, det var om att dom åkte till Schweiz för att åka skidor, sen blir han kär i någon Lotta och dom gifter sig på slutet, kom in i mitten och sen ringde Åke och frågade om jag kunde hjälpa hennes syrra att flytta.
Så jag hjälpte till att flytta sakerna, men stannade bara till 19, sen tvingade min mamma mig äta.
Bastard...men nu ska jag Yallah duschen.
Tillsammans med all tvätt,Mist.
Efter duschen och efter att jag hängt upp tvätten väntar ett litet träningspass kanske..
Vi får se vad jag orkar.
Kram - Eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0