Dag 15: En person som alltid gör mig glad

Wow.
Som ALLTID gör mig glad ?
Det finns inte bara en person utan många.
Men Elizzz är en av dom!
Elizzz har världen finaste och roligaste skratt så man kan inte låta bli att skratta tillbaks.
Hon har sjukt rolig humor och får mig att skratta varje dag!
Hennes miner, röster och skratt attacker, man förstår inte förns man sett dom!
Hon är lite små galen men det gör henne bara ännu mer speciell!
Vi brukar skämta om att hon är lite mentalt störd och borde åka in på mentalsjukhuset,men vem av oss borde inte lixom ?
Hon vågar va sig själv!
Och jag diggar henne fett much.
Ibland brukar vi busa och ibland blir jag hög, hon kan få mig att skratta så att det gör ont i magen,på riktigt!
Och ibland garvar jag för att hon blir röd i ansiktet av skratt och inte kan andas! XD
Måste lägga upp "Bjarne & Linnea" videon någon gång! ♥
Men det finns personer som Åke,Tobbe,Pea,Anthony osv som gör mig fett glad!!! ♥
Det finns även gånger då alla gör en ledsen eller besviken så ALLTID är väll fel ord att använda ? ;)
Elizan och jag! ♥
Även fast den är grymt oseriös xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0