Dag 16: Mitt drömyrke

GAAAAAH!
Äntligen lite aktion!
Mitt drömyrke är såklart psykologi, spelar ingen roll vilken sorts egentligen..
Förutom skolkurator och säkert något mer!
Men jag älskar det yrket, brukar lurka ut lite saker från mina vänner.
Tycker att det är intressant..och jag märker detaljer som ingen annan egentligen märker.
Det är nog darför jag älskar det yrket!
Annars blir jag väll förskolelärare & författare ;)
Mitt andra drömyrke är att skriva jätte bra böcker och publicera dom för världen och bli känd som Stephanie Meyer, Katarina von Bredow,J.K Rowling, Dan Brown & massa andra bra författare!
Men dom är som mina förebilder på ett ungefär.
Jag älskar Stephanies fantasi och utveckling i Twilight serien, Katarinas ungdomsböcker som fyller en med passion & sensation, J.K Rowling för skapandet av Harry Potter som har gett mig en stor inseration & hennes böcker öppnar en helt ny värld för en kille som slåss för det som betyder något för honom, tillsammans med äkta vänner vid sin sida segrar han i slutet.
Dan Brown som får en att öppna ögonen på riktigt och slukas in i en spännande historisk miljö som om den hade hänt, kommer att hände och som du vill ska va sant.
Den är också rätt sanbaserad vilket gör den ännu mer aktion triggad!
Vad kan man säga, jag älskar att läsa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0