Dag 17: Bästa resan

Har ju haft dataförbud så nu rullar det på!
Bästa resan jag någonsin vart med om..Det va nog när jag åkte själv upp till Norrland.
Har åkt runt i andra länder med men den här va min FÖRSTA ensamma flygresa!
Jag skulle träffa Hanna, en av mina bästa barndomskompisar som bor där uppe.
Vi skulle fira nyår tillsammans, detta hände faktiskt förra året om jag inte minns fel,har säkert skrivit om dom!
Jag va sjukt nervös inför avgången, mest för att inte hitta rätt plats, "satt jag på rätt plats ?", "vem ska snacka med mig ?"
Men det visade sig inte vara en sån stor läskig upplevelse trots allt, hade det jätte mysigt, sen träffade man ju kompisen & hade skit kul där uppe!
Hoppas att man kan göra om det någon gång ;)
Men om man inte skulle välja den gången så är det nog bil resan till Tyskland ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0