Dag 26: Barndomsminne

Ett barndomsminne, har så många att jag inte kan rabla upp alla!
Minnet som var så starkt förut lever fortfarande men inte like viktigt som då!
Minns när jag var med Venus.
Vi hade alltid kul, hon var som min lilla syster då jag var ensam.
Hon var jobbig,rolig,älskvärd och ja..min bästa vän.
Vi var med varandra varje gång jag kom till pappa, åkte på tivolit som kommer dit varje år.
Lekte, skrattade och hittade på galna upptåg!
Minns när jag hittade pappas kamera, och vi fotade jätte många bilder på varandra!
Hon hade min pappas byxor på huvudet också, åh vad vi skrattade!
Saknar henne jätte mycket, skyller på pappa över att vi tappat kontakten.
Om han inte va så barnslig skulle jag fortfarande ha min bästa vän här idag..

Tyvärr har jag itne några bilder kvar på det för dom är inlagda på pappas dator!
Men har en annan från dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0