Every day I'm Rockin'

Lyssna samtidigt som ni går igenom bilderna.
Pappa kom ju och lämnade min kamera, fullt upptagen att snacka med Jafar (hans kompis)
Jag utan smink (visats förut)
Jag med sminket på (sötare enligt mig)
Auli sätter upp Åkes löshår innan konserten ;)
Pea som gör världens min -garvar-
Om man har tråkigt på damernas så blir det såhär,dock hade regnet/snön tagit bort det mesta av sminket.
Åke, rätt inställning!
Futurum är rätt litet men det var 119 personer som var där! :D
Killar och tjejer som kör den vanliga puttar leken.
Reglerna, spring runt och krocka in i alla, tills det inte passar in i låten längre.
Dom som ramlar åker ut ?
Var dock inte med på rusningarna, men försökte få in tjejerna för att det verkade kul!
Alex (han med gitarren) som Pea tycker är söt och den andra som Åke gillar.
Spelade i min och Peas grannes band, sjukt bra! ♥
Schysst stil ;)
Vet inte hur det är med er, men han är sjukt snygg när han gör sådär ♥
GRRR!!!! ♥
Åke ♥
Min fina kusse! :D
Rockar även nere i Cafét!
Ser väldigt seriös ut..medans pea ser ut som ett barn! :D
Finns fler bilder, men dom här får duga! (det var 211 bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0