I don't want to surrender.

Jag brukar fly, fly från allt.
Men för dig vill jag kämpa.
För dig vill jag stå och känna smärtan.
Jag vill vara den du ringer i nöden.
Den du ler mot i tankarna.
Personen som du drömmer om på kvällen.
För jag tänker på dig, jag vill höra dig.
Jag drömmer om dig.
Vill vara den som håller om dig.
Den som aldrig sviker.
Vet att allt annat har jag svikit eller lämnat.
Flyr innan jag blir för intrasslad.
Men jag kan inte fly från dig!
Du väcker saker inom mig som jag inte känt på länge.
Dina ögon lockar mig att släppa taget om en värld så säker.
Jag vill springa, men mina ben står still.
För du har mig, du har fångat både hjärta och själ ♥
Skulle göra vad som helst för dig, även om du är en idiot ibland.
Jag föll för dig, så som jag aldrig fallit förut ♥
Hoppas att det blir du, cuz you'll never be alone in the dark ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0