I JUST WANNA RUN!

One day to go, a year to try.

Plugga hårdare.
Träna mer.
Sluta prata och flumma på letionerna </3
Stå emot godis ännu bättre.
Nå 58 kilo.
Break up - DONE!
Bli duktigare hemma.
Göra mamma lycklig.
Sköta om bebisen bättre (Skalman)
Bli en bättre människa.
Sluta kasta kläder på golvet.
Sluta ge upp så lätt och kämpa för det jag vill ha.

Som ett träd har sina rötter fast bundna i marken,så är jag nu.
Ty dock kan ett träd sträcka sina grenar mot himlen,det skall även jag.
Jag sträcker ty mina armar korta upp mot himelens höjd och vet, om jag vill & försöker.
Skall gud hjälpa mig opp' till molnen vita och visa mig vägen hem igen. ♥



Kommentarer
Postat av: irre

58 kilo är du galen?! o: Du väger som du ska, du behöver inte gå ner! <3 Sluta upp med dom fasonerna XD

2011-12-31 @ 00:40:23
URL: http://ericahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0