I will go wherever you will go..

Godmorgon :D
Idag är det söndag, imorgon måndag och på tisdag, då smäller det!
Då blir det JUL LOV!
Längtar så sjukt mycket, även om Elizan inte tror det.
Har även FF nu och har städat, sen ska jag sätta på en maskintvätt och efter det - mobba inte.
Så ska jag ärligt ta och plugga M-A-T-T-E.
För jag ligger efter (Eliza, du kan inte göra något för att stoppa mig.)
Senare ska jag väll träna.
Lagt livet åt sidan (förutom rock konserten), men den fick mig att inse att jag inte kan gå och deppa över en kille.
Jag överlevde utan honom innan, kan överleva utan honom nu med.
Pea har rätt, jag var ju ändå aldrig ihop med honom, jag ville bara ha honom.
Det betyder inte att jag slutat gilla honom, bry mig om honom eller skulle tveka en sekund på att få tillbaks honom.
Jag saknar honom lika mycket ♥
Men nu blir det kanske rock på spotify som dunkar i lägenheten.
Osminkad, innan rock konserten då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0