I work out!

Idag var det pysseldag och vi såg en film.
Ensam hemma (Ettan), den var fett rolig,Kussen,jag och pea dog av skratt!
Sen blev det bråk i hela den roliga saken och vi alla splittrades..
Men efter det så drog Åke, Jag var pissed of, Elizzz var på något dåligt humör, Pea var ledsen på sitt sätt.
Pea lugnade ner mig & fick Elizan att skratta igen, sen lyssnade vi på folk som sjöng kareoke.
Vilket var kul & ett straff, för man hade INGET val, alla måste lyssna. (WHY?!)
Efter det var det min favorit, JULDANSEN!
Jag dansade med kussen Elizan och garvade nästan ihjäl mig,nästa år, bättre kläder!
Pea dansade med, med någon hon inte kände, vilket jag blev stolt över! :D
Efter det blev Åke och jag sams när vi träffades på gymmet, flummade och sen drog vi hem!
Min dörr var låst när jag kom hem, efter ett raseri utbrott på min allt för kära mor så låg jag i trappuppgången.
Somnade efter några minuter med musiken dånandes från mobilens högtalare, en främling som tar hand om damen bredvid råkade väcka mig och med en rodnande ursäkte flyttade jag på mig.
Efter det somnade jag one again i trappen & då kom Gunvor, damen under mig (även Helenas kompis) och väckte mig!
Hon frågade om jag ville komma in till dom, söta & snälla grannar man har!
Jag tackade nej, och sa att trappen var skön nog, efter många om och men tvingade Helena mig att komma in till henne medans mamma var borta, slutade med att jag klädde upp Pea familjs gran, lekte kurragömma med Frida & Natalie, och nästan somnade!
Nu är jag sjukt trött och ska ta en dusch, svett-maja alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0