Is it Christmas yet ?

Julhandlat idag då! :D
Men åker in imorgon med.
Köpte ett halsband till Åke, som var i rostfritt och det stod "Åsa Lindgren 6/10 - 96"
Vilket var en tabbe, hon fyller nämligen år i September (09) och det var pinsamt när hon ringde och garvade åt mig.
Sen har jag köpt en porslins muffins åt mamma :D
Julklapp till en till och sen kläder till mig själv ;)
Ett par byxor med dragkedja där bak och en mysig ny kofta 8D
Ska leta efter en present åt Pea imorgon & Liana, sen köpa min tröja!
Tröjan som jag dör för, okej, inte bokstavligt talat.
Jag dampade bara över att jag inte fick den, och sa att jag skulle "mörda den där jäveln" :D
Snälla jag, Tomten kommer nog inte i år!
Tänker ta några bilder med kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0