Kära Åsa ♥

Jag vet att jag inte alltid finns där.
Jag vet att jag inte alltid kan göra det..
Men den dagen du dör kommer jag inte leva som förut igen.
Jag kommer skratta och le igen, med dig i minnet.
Med dig vid min sida under resten av mitt liv, höra dig viska orden om att fortsätta vad som än händer!
Du får mig att inte ge upp, du är aldrig ensam ♥
När världen rasar klickar jag in ditt nummer, för din röst lugnar paniken inuti mig.
Jag gråter floder och skriker, du håller om mig och låter mig skrika.
Du låter mig få vara jag, och jag låter dig få vara den du är.
Att älska dig för dina egenskaper är okej, att älska någon med brister är finare ♥
Jag har brister överallt, ingen märker dom, för du vet att jag gömmer dom bakom enklare hemligheter.
Det som inte borde sägas, sägs.
Bara för att ingen ska märka dom riktiga hemligheterna ♥
Den dagen jag dör.
Vet jag att du kommer leva, även du kommer skratta och le igen.
Men om du försvinner nu, är det som att förlora mig själv.
Personen som får mig att skratta när jag gråter, se det positiva i saker som egentligen bara är skit.
Att få mig att komma över saker och skratta åt faror.
Du och jag behöver varandra som jorden behöver sitt gravitations fält.
Utan dig kommer jag sväva utan luft.
Utan någon riktning i livet alls.
För utan dig skulle jag inte vara jag, utan någon som låtsades vara jag.
Hear my whispers in the dark cuz where ever you are, I'm always by your side ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0