Lacka på mamma, alltid nått nytt!

Nu är jag hemma och sitter i min mysiga outfit, enligt mig!
Jo visst visar den otroligt mycket hud men den är så mysig!
Jag vill bo ensam, helt ensam i 2 veckor, eller iallafall en vecka!
Men mamma går inte med på det, jag skulle aldrig klara det enligt henne..
Hon jämför mitt rum med en lägenhet, hallå..
Mitt rum är till för att stökas ner av mig!
Men hon borde veta att jag känner mig mer vuxen om jag är ensam i en HEL lägenhet?!
Zazza bebizen är också här, straffade mamma genom att hon pussade henne i ansiktet tusentals gånger :D
Mamma hatar det..Snökaos här med, tur som fick lift!
Fast, det va fullt i bilen så fick sitta i baksätet med Åke, bättre än inget, right ?
Ska försöka åka hem till babbai (pappa) med, men först...ett ägg till middag plus bakning SEN träning! ;)
Små övningar som jag tycker är ganska mys mys.
Har en bild på min mys outfit med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0