My Family Is Unique.

Som sagt så är min familj unik.
Vi kanske inte är på exakt samma ställe hela tiden.
Men dom finns där och jag älskar dom lika mycket som jag vet att dom älskar mig!
Dom kanske är flera mil bort nu och jag saknar dom ibland, önskar ibland också att jag kunde åka dit och träffa dom.
Pappa kommer kanske flytta tillbaks till Iran, vilket suger och jag försöker få honom att stanna.
Men det är tydligen lättare att få jobb då och leva bättre där, bara i 2 år typ.
Så jag kommer nog åka till Iran under sommarloven istället för England.
Men jag får ju träffa Mani,Iman,Farmor, hoppas även Atefe och Arman kan komma då! ♥
Saknar även Pooyeh, men mest Mani och Farmor ♥
Hade super duper kul när jag var där och nu när jag åker kanske jag kan få mamma att låta mig köpa en laptop!
Håller tummarna, för då kan jag mejla med alla mina vänner och så kan jag ringa dom närmsta också!
Och jag kan ha med mig två tusen, det är jätte mycket pengar där!
Längtar så otroligt mycket efter dom!
Liana min lilla syster som är så julefin idag då! ♥
Liana som några månader (8 månader nu)
Min läskiga pappa som jag älskar över allt annat och Liana som bebis ♥
Pooyeh,Liana och Parham (Pablo)
Hon liknar mig lite där men den måste ha vart tagen innan hon klippte sig, dumt gjort alltså ;)
Jag från år 2009 tror jag ?
Men det är fån deras bröllop i Juli och det är Pablo,Pooyeh,Shadi,Mani ♥ och galna jag längst fram!
Arman,Farfar,Shadi,Pappa,Arash och Atefe samt jag längst fram igen :D
Detta är Lianas "Bad smile" vilket hon får ibland..och det får mig att asgarva ännu mer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0