My love is, just waitin'

Det var förjävligt kul igår!
Man släppte bara allt och dampade loss, Åke hade i sitt löshår.
Skit snyggt på henne!
Senare kom Elizabeth och det var då allt blev perfekt!
Vi stod och lyssnade på musik, dansade lite, drack och hade det bara sjukt kul!
Senare gick jag hem för att packa, sov över hos Åke.
Och då träffar jag hela familjen ♥
Anne,Peter,Kickis,Magnus,Mamma, Anders & Zazza min bebis ♥
Skrattade med dom och hade det lite små gött, sen bar det av till Åsa.
Men vi båda va små trötta och jag somnade runt 01:00.
Bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Jag heter inte elisabeth !!!O.O

ändra ändra ! as fult :c

å säg fölåt, hehe

2011-12-17 @ 16:43:20
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0