This is it.

Idag är det konsert nere på futurum, för ungdommar tror jag då ;)
Jag jobbar, tänker fixa mig med, men vet inte hur..
Kanske ringer Pea och frågar om jag kan låna henne skin brallor :D
Sen mitt spets linne, eller kanske strumpbyxor ?
Men det blir lite kallt!
Ska nog locka håret med.
Pappa ska komma med min kamera så man kommer definitivt ta bilder!
Lägger såklart upp dom!
Sen ska jag göra en skiva som man kan flumma till under själva tiden..♥
Kom inte in på Frizon som jag hoppades, då satsar man nog på Tavesta!
För det var mitt andrahands val.
Men man förstår att man inte kan komma in på Frizon, men det var värt ett försök!
Kanske kan boka in privata möten och fråga ? ;)
Elizan var även inte med hela dagen, funderar på att gå på dansuppvisningen imorgon ;)
Jag & Elizan som Bjarne och Linnea ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny :D

2011-12-17 @ 10:06:06
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0