Tonight we'll be free to be who we are.

Åke har en smågran hemma och jag jag ville också ha en,som dekoration alltså..
Menade inte allvar att jag ville ha en julgran, menade att min skulle vara ungefär 60cm ?
Men jag fick en julgran i julklapp av mamma & Anders, med julgrans glitter,julgrans kulor,fler julgranskulor,gulbelysning och min favorit stjärna!
Första jag tänkte va "ARE YOU SERIOUS?!, YOU MUST BE KIDDING,A CHRISTMAS TREE?!"
Ja, jag tänkte faktiskt på engelska..
Men dom har gjort så förut mot mig med..
Så efter jul lunchen kom mamma med ett stort paket, först trodde jag att det var en laptop!
Men sen såg jag att det var en printer, blev sjukt glad iallafall, senare när vi firade hos Kicks och Magnus fick jag fotopapper, BILDER!!
Blev så glad då, alla som känner mig vet att jag är galen i mina bilder.
Håller på att installera printern nu med!
Senare så fick jag även av Anne & Peter, en berlock i formen av en delfin, hade berättat för dom att jag ÄLSKAR delfiner, har alltid gjort!
Sen fick jag av Kicks och Mange ett present kort på H&M, MUMS MUMS!
Av Annette fick jag en sjukt cool choklad som hade formen av en apelsin men var gjord av choklad..
Käkade upp den senare..mörk choklad så ingen favorit men ganska god! :D
Men fick även filmen Arthur, som jag inte hade sett än så man blev ju glad!
Av mamma fick jag min vita mössa jag önskade mig förut från stadium med ett par vita benvärmare som kommer matcha min vita halsduk, jag misslyckades med att bli klar med den till vintern, nu är ju vintern snart slut!
Av Nicklas fick jag en bok på ungefär 350-600 sidor som är på engelska "The game of Thornes" hette den tror jag..
Sen fick jag filmserien "The Vampire Diaries ll - Love Sucks." - vilket jag redan har sett men det var mysigt ju!
Tror att Johanna hjälpte honom med min nästa present, fick smink från MaxFactor, ögonskugga & Mascara.
Med nagellack i mörkblått som var i cracking format, tillsammans med en svart crackning, trots att jag redan hade en men det var tur för att den andra var liten, kan ge den till Åke om hon nu vill ha den ;)
Sen fick jag en röd som var bas färg,en till i min samling med rött!
Rosa + Lila i små Depended flaskor om dom nu hette så..
När jag minst anade det kom han med ett kuvert med 500 :- att shoppa för, bästa bror! ♥
Men den bästa julklappen var nog att hela familjen var samlad!
Somnade i brorsans knä typ..2 gånger & en gång på soffkanten.
Men allt var fortfarande så mysigt,garvade också!
Blev påhoppad av Mattias och hans pappa med.
Dom sköt mig med en grön "Nerf" pistol!
Visst ser det mysigt ut,men underskatta inte den där saken..
Han råkade dunka mitt huvud i soffkanten med.. xD
Man får inte ens sova ifred..HAHAH
Brorsan, jag & mamma bakade också, Sötmandlar - MUMS!
Fortsätter med bildinlägg om min jul snart.
Pussinuss - Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0