Wednesday morning.

Godmorgon, skrev inget igår.
Men jag var på stan med mina tjejer!
Vi drog till sydpoolen, sjukt roligt!
Sen till donken och käkade.
Där Åke spillde ut sin läsk över hela golvet, jag glömde mitt kort och trodde att dom kastat det i papperskorgen.
Sen snubblade jag ut från Donken och ramlade framför dörren - bjuder på ett gott skratt!
Skulle dragit in till stan idag med Pea igen för julklapps shopping!
Men det blev ju inte så.. eftersom att mina pengar är slut.
Köpte även två halsband igår, riktigt tjejig.
Vet inte varför men jag var bara TVUNGEN att ha ett halsband med ett namn på..
Aja, idag blir det städa och sånt - kolla på avsnitt av "Once Upon A Time"- skit bra serie! :D
Tre dagar kvar till jul (Enligt kalendern) - har alla fortfarande julstress ?
Kanske bakar smörkola som alla älskar ? ;)
-Ingen bild-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0