Why are you questioning when you already know ?

Jag har vart uppe på centrum idag med Pea och vi gick till "Drop in" salongen som jag kallar den - eftersom att jag egentligen inte kommer ihåg namnet på frisör salongen..
Men jag har alltså klippt mig, jag säger att det är axel långt men det är egentligen 5-7 cm längre än axellängd.
Ville även dra in till stan och köpa den där tröjan, men jag har säkert inte cash nog.
Så får väll se om den är inne när mitt kort tankas..sen så är det problem number uno, skyldig mamma pengar!
När jag loggade in på blogg.se så såg jag en länk till en blogg, belv mest lockad av donutsen ;$
Men hon är jätte duktig på att ta bilder, önska att jag också var så bra!
Kanske borde gå en foto & retusherar kurs ? ;)
Länken hittar ni HÄR.
Har tyvärr ingen bild på mitt hår men ni kommer säkert se det i framtiden!
Imorgon är det nyår, året 2012 börjar, dommedagens år!
Det kommer en lista på mina nyårs löften kommer senare ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

söööt bild !

2011-12-31 @ 14:49:03
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0