You make me wanna scream.

Försökte lägga upp en ny design idag, men allt går åt pipan!
Ringde och störde Elizan på dansen med..snällt.
Men ringer nog upp henne sen och frågar henne om hon kan små hjälpa mig med det..
Designen kommer nog komma upp någon gång under dom senaste dagarna.
Så har en liten "noob" design just nu, men ska bara lägga till min header (som tydligen dampar) och sen få bort dom där förbaskade hjärtana.
Idag har jag inte gjort något, orkar faktiskt inte göra något.
Känner hur jag slutar träna och käkar istället.
Vilket är bra och inte bra.
För jag vill ju träna lika mycket som förut!
Får väll använda alla känslor till att knuffa till mig.
Ringde pappa också i förmiddags och pratade om min kamera!
Har tyvärr glömt den hos pappa, GRR.
Men funderar på att åka in och hämta den.
För är jäkligt fotosugen för tillfället.
Vart det varje dag hittills.
Aja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

skriv mer om migg<!!!!<3 c:

2011-12-15 @ 22:22:33
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0