KVÄLLER !!

God morgon sverige ! xD
idag va det inläsnings dag igen :D<3
Och ni som har läst min blogg förut vet vad det är <3
Det är en dag så man får välje sina lektioner och jobba med vad man vill tills kl 2 !
Den dagen tkr jag om :o
Får jobba med mina favvo ämnen och dom jag ligger efter i !
Jag hatar att ligga efter ! xD
Jag gjorde Matte,Historia,Engelska och Tyska ! :D
dom 3 första ligger jag före rätt många i och Tyska har jag prov på...IMORGON!!
Jag har pluggat i runt 5 timmar dom här 2 dagarna xD
Jag ska klara det !!
Allt verkar så enkelt nu förtiden <3
Livet...
Jag har tankar som förföljer mig som får mig att jobba...
Bra kanske xD
Man tänker nt på det ;/
Berättar mer imorn GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

OKej :D

<3

2011-02-17 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0