LOOOOV...E ♥

"Vill du leka ?"
"Umm...visst? :S"
"Kom :D"
"Okej :D"
När vi va du och jag </3
Hejj :D
Jag har entligen sportlov :>
...Jag vet inte vad jag ska skriva.
Livet är så jobbigt just nu och allt rasar samman!
Vännerna sviker min hälsa suger och allt känns fel...
Jag vet inte vad som är äkta och nt !
Jag har inte skrivit på ett tag för att livet är så här...
Men jag va på badhuset med Tobbe,Robert och Pea :I
Jag började blöda näsblod i vattnet...
Jag svimmade nästan på det djupaste.
Mådde illa.
Får skäll av en av mina så kallade bästa vänner.
Blir stämplad som falsk.
Jag utnyttjar tydligen folk.
Blev utelåst i 3 timmar
Och det slutade med bråk på kvällen ! ^^
Min hand svider för tillfället D:
För jag slog den i "bordet" -.-
Hoppas ni har det bättre än jag <3
Allt med min pappa och så gör inte saken bättre...</3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Yeah din blogg äger ^^<3

2011-03-02 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0