Love is love..it always will<3

God eftermiddag :D
Jag bloggar inte så mycket jag vet D:
jag har säkert sagt det här 1000 gånger-jag ska försöka blogga mer ;O
Men jag måste ha ett sug som börjar till en vana :/
Jag har säkert sagt detta 1000 gånger med - sry för bilderna jag laddar upp dom hemma <3
Jag har knarkat True Blood hela veckan och kollat på min lilla syster :>
Nånting med henne får mig att le <3
Och förolämpa pappa C:
Hon är väl Normal söt <3
Jag är inte en person som kollar på utseendet så jag märker inte om någon är söt lr ful
Men snygg ibland ;D
Jag har dö trist här och längtar lite hem >:
Men om jag kommer hem så börjar ju SKOLAN ! D:
ÅH NEEEEJ !!
Jag gar prov i TYSKA och ENGELSKA please kill me now D:
Palla plugga ^^<3
Men jag har ju utegångs förbud för att jag kom hem försent när jag va i Hölö >.<
Det kan vara till hjälp ! <3
Men mindre data tid för det bli :/<3
Jag har lyssnat på en bra låt :D
Som kommer sen :/
Jag har tänkt igenom en massa saker och kommit fram till...Bajs kärlek stinker xD
imorgon är det alla hjärtans dag :D
inte för att jag brukar bry mig om den <3
Men jag älskar mina vänner och alla hjärtans dag är ju till för dom man älskar <3
Så säg till alla era vänner eller familj kanske tjejen/killen att ni fi faen ÄLSKAR DOM<3
Det ska jag iaf <3
I LOVE YOU GUYS <3
Ni gör min dag <3
Utan er skulle inte lycka,skratt och fniss finnas <3
Vi har våra stunder och dom vill jag aldrig glömma <3
Ni är i mitt hjärta dag som natt ;*<3
PÖSS PÅ ER <333
Kram Sara <3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Gulligt ^^ <3

2011-02-13 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0