Godnatt Världen <3

"Jag Älskar Dig<3"
"Jag Kommer Alltid Älska Dig <3"
"Alltid ?<3"
"Förevigt Älsk<3"
"Förevight är en lång tid <3"
När du fkt sa att du älskade mig <3

Hej :D
Dagen har vart medel deppig ):
Jag deppade enormt på morgonen men när Pea kom så lyfte hon upp mig,
Hon tog min hand och drog mig till hennes varma famn..<3
Tack Pea för att du finns där för mig <3
Pea kom hem till mig och vi laddade ner hennes låtar som hon inte han på ner igår :>
Efter att jag ätit och fixat mig så gick vi till gårn!<3
Vi spelade billjard och hade väll inte så jäwla kul men det va kul att umgås med henne <3
Vi gick rätt tidigt för att pea saknade Jimmy :*<3
Jag fick as många klubbor av henne och deppandet avtog för stunden ^^<3
Lovet har bara börjat och imorgon fyller ica år ! :D
Ska fira henne stort :>
Ja mer va det väll inte ):
Ha ett trevligt lov alla som har det (;
Sov gott :'D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0