Dollarstore

Vårat godislager..RULLTÅRTA!
Idag åkte jag & Hanna med hennes familj till dollarstore.
Jag handlade massor, precis som jag alltid gör när jag har pengar. ^^
737 kronor var vad jag spenderade på bl.a. en jättestor glasskål, två milkshakeglas, popcorn, godis, chips, en film, (Alice in wonderland!!!) en glasburk och så köpte jag ett doftljus & tändare till Hanna och fick tillbaka glas i rockybillystil och rosa ljus..<3
Och jag trodde att jag tappat bort min mobil! Fast efter att vi letat igenom hela butiken och kommit hem hittade vi den liggandes på uppfarten.. x)
Jag hade alltså bara tappat den... :P
Sen idag ska vi kastrera Oreo, det tycker jag är så fel!
Men det är ju Hannas katt och hon bestämmer..men han är ju bara en kattunge! :O
Ikväll bli det pizza för jag och Hanna är ensamma hemma då Hannas mamma ska på middag med resten hos hennes kompis.
Jag ska ha räkor & bacon och Hanna champinioner & ananas..Hon är vegetarian.. :P
Efterrätt - glass i våra nya skålar!<3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okej :)

2011-01-12 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0