Man är hemma nu :D<3

haha NATTI NATTI ! ;D
idag så vaknade jag i gästrummet som vi hyrt i ålderdoms hemmet,
mamma sov redan när vi kom in dit kl 2 på kvällen !
Jag va inte trött men va tvungen att sova iaf.
När jag vaknade hade dom redan gått upp till dom andra och jag klädde på mig fixade mig och så :>
Sen så messade jag lite med några och gick upp :D
Jag åt frukost där uppe med resten av familjen <3
Efter ett tag så skulle alla dra ner till Ali baba och köpa lite smått och gått :D
Jag köpte halstabletter och 1-2 kg godis (hihi) :} <3
Efter det gick vi in till Pacos och tog ett glas men jag tog fanta :P
Kikis gav mig nästan xider men sen kom hon på att jag va 13 xD
Jag gick mest med Natalie i vagnen,
Älskar att gå med henne hon är så sööööt ! :D
När vi kom hem så myste jag med Natalie på min axel.
Efter ett tag fick vi främmande och dom trodde jag va mamman >.<
haha det va roligt att man kan misstolka mig för 16 :o
När vi gick hem så bäre jag fortfarande Natalie på min axel och så kom det 2 killar som glodde på mig...
Dom trodde nog också att jag va en "tonårsmamma" x))<3
Men sen va det bara 2 timmars biltur...Jag läste mest det va inte så mkt gupp och sånt så det gick jätte bra :D
Men sen så kom vi till södertälje där vägarna lever sitt egna liv och jag mådde direkt illa -.-"
Så jag sov i 10 minuter eftersom att jag började bli spyfärdig xD<3
Men jag lovade bilder igår och här kommer dom :D
Det va något fel på uppladdningen så jag kan nt ladda upp dom :/
Men imorgon kanske ! :D<3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

(:

<3

2011-01-16 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0