Romme :3

HejjhHejjh<3 Nu sitter jag på bussen till romme!!<3 Pea sov ju över igår och jag väckte henne kl 5 :3 Vi har suttit här sen halv 7 xD Jag sitter i en bus med hårdrocks musik,dunk musik >.< Kan dom nt bara låta dunken höras <3 Vi är 6 klasser,nt sammanlagt då men alla kommer från olika klasser :3 7-8 -.- Det är aldrig tyst *suck* ._. Hahaha kan vi nt vara framme snart?! Jag har inget vettigt att säga egentligen -.- Vill bara göra något tills vi är framme! XD Jag gjorde en bild på Pea men eftersom att jag är inne från mobilen kan det bli lite svårt >.< Kram sara<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

^^

2011-01-30 @ 22:00:05
Postat av: Jesperkarolina

Merci for all the wonderful writings

2011-10-20 @ 07:44:20
URL: http://jesperkarolina.blognownow.com
Postat av: Jesperkarolina

Merci for all the wonderful writings

2011-10-20 @ 07:44:21
URL: http://jesperkarolina.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0