Saras knas skrivning blandat med psyck snack :>

1 Januari !! 8D <33
2011 kan man tro det ??
idag bowlade Hanna och jag med Emilia och Dennis ;)
Jag förlorade stort ._. säkert med 100 poäng !!
Jag köpte lite godis påvägen ditt asså godis för att frästa Hanna imorgon med :> Allt detta gick på 148 kr ;D
Jag blev lite små tjurig för att jag förlorade och Hanna märkte detta xD Men hon va lite små sur resten av dagen :<
Emilia jag och Hanna satt och kollade på TV och Erik och Johan fick inte va med där uppe eftersom att det va en barnförbjudenfilm x))
Hanna läser vad jag skriver och blir "Stolt"
Hanna har tagit mamma rollen istället för bästis rollen XD eller nej inte så värst men hon vill verkligen framstås som mogen.ibland kanske hon tar "mogenhets" grejen på för stort allvar...Vi är ungdommar,
Detta är tiden vi ska ha kul,bryta mot regler och bråka !!För vi kan skylla det på hormoner och stress...
Alla vuxnas dröm är att vara barn eller tonåring för det är då livet är enkelt !
Vem vill ha ansvar ?Vem vill göra allt själv ?
Jag skulle inte kunna leva utan att en vuxen gav mig råd och hjälp på vägen!
Tack mamma för att du står ut med mig <3
Jag vet att jag inte är perfekt eller alltid snäll...
Men tack vare dig så kommer jag klara min vardag i livet !<3
Johan har vart våran betjänt en stund under kvällen,
visst vare skönt att bli ompysslad men samtidigt så känns det så...ja,fel ?
Hanna älskar att baka och äta vilket jag gör med...
men båda vet följderna med för mkt fett och sötsaker -.-"
"Bilringar i överflöd" HAHAHA !! 
Jag ska börja träna när jag kommer hem...
men i Norrland blir det FETTO !! 8D


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okej.

2011-01-03 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0