FREEEEDDAAAAAGGG !! 8D<3

BILDER FRÅN IDAG :D

Jah :D<3



HejjhHejjh :D<3
idag så ärre FREDAG *glad*
imorgon åker jag kl 8 till Örebro för att träffa Annes mamma,
Hon fyller nämligen år imorgon och min familj åker för att gratta :D
vet inte hur gammal hon blir men hon kanske fyller mellan
70-90 ? :) Har ju aldrig träffat henne -.-"
Men Anne är ju ungefär i min mammas ålder :)<3
Men nog pratat om det :p
idag så va jag dygn trött jag orkade seriöst inte gå upp ur sängen ! :O
Jag va sist klar och fick lite skäll av anders när vi va ensamma...
"vi får alltid vänta på dig,hur många gånger får du vänta vid dörren på oss ?"
Svar:Alltid c: (skojja bara typ nån gpng när mamma är seg) <3
i skolan så mötte jag Elizzz och vi gick på lektion.
Eftersom att jag kmr runt 7 och hon över 8 så sitter jag oftast ensam och läser eller pluggar !
Det är rätt bra om jag nt hann plugga innan :)<3
Jag läste rätt mycket idag vilket jag inte är så stolt över...sorry elizzz xD<3
Linn har inte vart i skolan på hela veckan...vi börjar undra om hon skolkar o.o
eller är hon verkligen sjuk ?kanske är hon borta ?
Jag vet inte men jag saknar henne :(
Elizabeth saknar henne också.
Jag hade matte prov idag och det gick ganska bra ! :D
förutom att jag fick damp på 2 frågor -.-"
Kanske har 2 fel men man får väll iaf MVG ?! :O
haha har ingen aning om sånt men snart har jag det :>
Anders är så irriterande när han kommer och läser allt jag skriver på msn eller bloggen !
Jag försöker få honom att gå genom att säga "Bort från min data !!"
Men han svarar såklart "Din data? Är det inte en viss person som betalat den ?"
"VÅRAN DATA DÅ!"
hahahaha kan man bli mer irriterad ? -.-"
ikväll blir det gårn med mina underbara vänner <3 och åsa (HAHA)
Jag ska ge irre 2 kr mot att få skicka alla hennes bra låtar till min mobil :)<3
och hon har många :p <3
Men ska äta snart harre gött :D<3
Hejjdåh <3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

(:

Söta bilder (: <3

2011-01-15 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0