Örebro dag :3

God morgon :D
idag (skriver på söndagmorgon så för mig är det fortfarande lördag (a) :D) så åkte vi till Örebro,
Vi skulle ju fira Annes mammas födelsedag!
Jag hade rätt om hennes ålder nästan...hon va precis mitt i mellan !!
8o år fyllde denna dam :o
Jag ville först inte åka...orka vakna kl 8 för att åka i en bil i 2 timmar ihop tryckt med sina föräldrar ?
PALLA !!
Men jag fick ju inte stanna hemma -.-"
Så jag hade inget val...
När vi klev in i bilen med Anne och Peter så tjurade jag och lyssnade på musik i säkert 1 timme!
Sen stannade vi vid Burger king och käkade då blev jag på bättre humör och slutade tjura :)
Jag har några bilder därifrån men jag glömde internetkabeln hemma så dom kmr imorgon :P
Vi hittade myrorna på vägen till Annes mamma och vi shoppade lite på secound hand affären,
Jag handlade mest till min lilla syster o.o
En jeans kjol till mig och 3 pymas tröjor :D
men min lilla syster kanske fick 10 klädes plagg :)<3
När vi kom fram så träffade jag för första gången Annes mamma och hon såg nt såååå gammal ut o.o
Sen kom kikis och magnus med lilla natta och sen åkte vi till en resturang som heter Maxine och där träffade jag resten av familjen :)
Enda sen mamma blev ihop med anders fick vi en underbar familj <3
Både mamma och jag känner oss välkommnade till ett ställe där vi blir acsepterade för dom vi är :D
Jag blir entligen uppfattad som en ung vuxen utan att egentligen låtsas va mogen,
För alla där vet,jag är 13 och jag fattar vad dom pratar om det finns ingen ide om att snacka saker bakom ryggen på mig för jag fattar nästan allt dom snackar om :)
Jag brukar egentligen nt tänka på MIG så mycket...det e mer andra jag tänker på...Min familj går först :D
en kommentar jag fick när jag va inne på msn
Jag "Det dåliga är att jag är så kärleksfull! Jag hatar att jag är så >.<"
Hon "Men det är ju därför du är en sån bra kompis och alla älskar dig för det<3"
Jag åt Fläskfilé Nobis ;o
Till efterrätt Gammal dags vanilj glass :D<3
Sen så efter 2-3 timmar gick vi hem och drack champang (alkohol fri) det smakade vin...
iaf den jag fick :3
Jag mådde skit illa av den och började undra om den verkligen va alkohol fri ?
Nu mår jag fortfarande illa ! :O
Vi har haft kul idag och snackat och firat...En toppen dag i Örebro :D
Jag har lyssnat på min mobil rätt mkt med :)
irre gav mig många låtar igår men jag glömde pröjsa 2 kr så jag gör det på måndag samt ska hon få en surprice :D
Sov gott :*<3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okejj.

2011-01-16 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0