Pappa helg :*<3

Hejjh Hejjh :D<3
idag så försov jag mig igen...det gjorde jag igår med förlåt att jag ine skrev igår :(
Jag hade det veldigt fullt upp...seriöst så va jag nt ens i närheten av datan igår :D
Jag hann nt på morgonen (inte för att jag sitter på mornarna).
Sen så kom jag inte hem för att jag va på läxläsningen (;
klockan 5 va jag på gårn för att åka till s-tälje och åka skidor...Men backen skrämde både irre och mig,
så vi bestämde oss för att åka pulka hela kvällen :D
Jag hade fått låna kläder av pea för mina va så fula (i skolan asså) så jag va tvungen att byta om på toa :o
Jag lånade hennes skin thigts och en björnborg tröja :>
Men sen skulle jag åka hem ta på mig 3 par byxor och en jacka x'd
Sen åkte vi till Ragnhildborgsbacken (stavning) och åkte pulka med dunk musik som vi sjöng till :D
Det fanns gupp i pulka backen vilket gjorde det roligare :>
Jag åkte in i näten ett par gånger så jag är lite skadad :)<3
Men det pinsamaste va när jag skulle styla på mitt flygande tefat för personalen och tefatet flög ifrån mig och jag hamnade på knäna >.<
PIIINSAMT !! :I<3
Efter det åt irre och jag våfflor med "varm" choklad eller hon tog fanta exotic :>
Hon ville kolla på en kille som hon gillade så jag satt på marken och bara glodde på den gär killen som bara nt ville åka ner för backen :o
Jag hånade honom och fick snö i ansiktet av irre >.<
Men jag sa till henne att han rökte där uppe på backen och skulle nog nt komma ner på ett tag :>
Men hon vägrade flytta på sig -.-"
Så tillslut mulade vi varandra med snö :D<3
Shadis mamma har kommit hit och hon har tagit beslag på mitt rum min säng min data och min PAPPA ! D:
Och så dömde dom fel på min BH storlek till 65 B när jag har 75 >:
Hur små tror dom att jag har ? T-T
Pappa hämtade mig i skolan idag och det betyde as mkt för mig <3
Han har nt hämtat mig sen Shadi blev gravid och han fick ett jobb i Sala...
ibland önskar jag bara att jag kunde vrida tbx tiden då det va HAN och JAG <3
bara vi två...bästaste vänner...nu är vi nära endå men med mer regler..mindre sara och pappa :(
nu är vi nt 2 utan 3 snart 4 >:
Jag gillade ordet "Du och Jag" </3
Nu är vi nt Bästa vänner eller du och jag nu är vi dotter och pappa och familj...förut kunde jag gråta i din fan utan att förklara för alla :(
Nu måste pappa översätta allt...förut kunde jag vara säker på att pappa höll allt för sig sj...Nu är vi en familj allt ska pratas om :(
Den dagen jag kan hoppa upp på honom och bara pussa hans kind...
Jag är öppen med min kärlek,Ja jag håller min pappa i handen och min mamma med.
Jag vill aldrig släppa taget...för det känns som om jag gör det så finns det ingen återvändo ?
Jag hoppar upp i min pappas famn när jag ser honom och pussar honom...det är det jag alltid gjort
Jag är 13 och hoppar upp i pappas famn och klänger som om jag är 5...för jag vill va 5 jag vill kunna hålla pappa i handen pussa pappa på kinden och säga "i love you" utan att det ska kännas pinsamt?
Jag sitter i min pappas famn för det är som min stol <3
Jag ligger på min pappas mage när vi kollar på film...Cuz i love him and he makes me proud of my self <3
Jag kan säga till en person 50 gånger om dagen "älskarejj<3" men varje gång jag gör det så menar jag det <3
Livet flyter på :D
HUR KAN MAN DÖPA NÅGON TILL LIONA ?!
Liona- min lilla systers namn (om jag nt kan stoppa det)
nt för att jag har nått emot namnet men jag vill bara nt att min lilla syster ska heta så :/
"detta är min lilla syster linjalen :D"
-.-
Men godnatt ska hitta på lite bus med ica på msn o.o <3
Hejjdåh <3
Kram


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

OMG SARA!

Blev helt rörd :')

tårfyllda ögon å allt när jag läste dett :'(

snyft



och AHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHA !

"Hej det hät är min lillasyster linjalen"

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH !

Så himla roligt asså !

ROFLMAO!

HAAHAHHAHAAHHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHHAAHHAHA!

2011-01-21 @ 22:36:15
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Hanna

A, B, C o.s.v. är kupan.

65, 70, 75 o.s.v. är måtten du har under, runt brösten.. -.-'

Alltså, enligt mig, är 65 bättre än 75! :O

2011-01-23 @ 22:08:29
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0