#2 vart och hur jag bor

Jag bor då i en lägenhet med 3 rum och kök tillsammans med mamma och hennes sambo Anders.
Bor ju såklart i Järna, en byhåla av ett slag..
Men det är alltid mysigt att bo i en byhåla ;)
Skalman min sköldpadda bor ju med mig också, men han har sitt egna lilla akvarium xD

Mitt rum är ganska litet och många skulle säkert säga att jag skulle kvävas där inne..
Vilket jag redan gör :D
Men det är för att det är så stökigt och smutsigt :o
Har en loftsäng och en soffa under, soffan är egentligen en säng som man kan göra till en soffa gjord av kuddar.
Bytte sängplats efter ett tag, som många sa att jag skulle..är ju rätt lat ;)
Nu är loftsängen mer kuddhörna som man kan mysa i :D
Har en stor byrå och en liten brevid, på den stora står min tv och smink saker blandat med lite smått..
En lång blå matta med mörk,mellan blå och vita blommor på, bakom dörren är min garderob som är full av kläder..brevid den är skalmans akvarium och sen den stora byrån.
På andra sidan dörren är en stor bokfylla fyld med..ja nästan allt utom böcker ?
Framför den, intill väggen står ett skrivbord sen så står sängen brevid den.
Brevid min säng som ligger närmast fönstret har jag ett nattugs bord fullt med lite olika saker som jag använder här och där..på andra sidan fönstret står en lång och smal hylla fylld med parfym,krämer för huden,smink och toffsar,hårband och massa annat (sprider ut mina saker :D) under fönstret står det en stol fylld med kläder och på fönster brädan står det 5 blommkrukor ungefär..och lite porslins saker..
Ovanför tven är det 2 hyllor, ena med böcker och den andra med priser och födelsedags kort.

Det va nog allt om mitt rum xD
Mamma gillar att förändra vardagsrummet efter årstiderna som alla mina vänner vet..
Miljön är väldigt hemtrevlig och många önskade att dom kunde bo här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0