Åke - Godnatt ♥

Åsa saknar dig skit mycket..
Vet inte om du läser det här nu eller inte.
Men jag ville bara säga..kom hem ?
Det känns som om tiden inte existerar utan din närhet..
Ett tomt hål som saknar den andra kaninen..
Om du inte ringde mig varje dag skulle jag bryta ihop!
Älskar min super kanin så sjukt myckkkket ♥
ÅKE NILSSON.

Men idag har det vart ganska tråkigt..somnade nästan på jobbet men Pecka bjöd mig på 3 kronor :D
Som jag köpte godis för och blev pigg ;)
Mutanten kom senare och hon gav stämningen lite liv i sig igen :D
Tuff va också med (hennes hund - Jack Russel) han är sååå söt!
Men är ganska trött nu, blir nog inget flörtande med John Blund ikväll D:
Godnatt peoples ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0