Åsa och Sara, Festisar ♥

Jag kan inte tacka dig tillräckligt.
Efter allt du gjort för mig, efter alla gånger du varit vid min sida.
Stöttat mig, torkat mina tårar, funnits där ♥
Du är det bästa som hänt mig, det finns ingen som är som du.
Inte en ända människa kan ta din plats i mitt hjärta, du är allt och lite till för mig,
livet vorre inget utan dig, bara tråkigt o gråt :/
Du är den som alltid får mig le, till och med när jag inte orkar mer ;*
Det är något som du har som ingen annan har, o det är ett hjärta av guld.
Och det kan ingen ta ifrån dig, det är något du alltid haft och som du aldrig kommer att sluta ha.
Jag älskar dig skit mycket gumman, glöm aldrig det,
för med dig, är jag alltid mig själv, mitt sanna jag, o det är tack varre dig.
Romeo fick Julia
Eva fick Adam
Bonnie fick Claude (lr hur han stavas xD)
Mormor fick morfar
Farmor fick farfar
Mamma fick pappa
men vem fan fick jag ?
Romeo fick Julia
Eva fick Adam
Bonnie fick Claude
Mormor fick morfar
Farmor fick farfar
Mamma fick pappa
men vem fan fick jag?
Jo det ska jag säga er ;*
JAG FICK SARA, O DET FICK FAN INTE NI, MOHAHA,
hon är bättre en alla dom där tsm ;*♥

gjort av Åsa ♥

Due sjuuuuukt gullig gmn!!!
ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT ATT DET INTE ÄR SANT. ♥

Till dig Åsa ♥

När jag hade det svårt behövde jag bara skriva "kan jag komma?" du svarade såklart alltid ja.
Det är det jag älskar med dig!
Du finns alltid där,som nästan ingen annan gör ♥
Mina tårar faller men du torkar dom ändå, för jag behöver inte sakna dig.
Du är alltid i närheten och kommer aldrig lämna dig gumman!
Jag har gjort fel,misstag och sagt ganska elaka saker.
Men du fanns där ändå och sa att det skulle bli okej..
Jag trodde jag hade rätt bästa vänner, det va tills jag mötte en sån person som du!
Du fyller min dag med solsken och hopp, att klara av mina mål som jag annars inte skulle orka.
Att palla av en vanlig dag var svårt förut, men nu är det enkelt och kul!
Du fyller mitt hjärta med värme när du kramar mig, och vad som en händer kommer jag aldrig lämna din sida ♥
Du är mitt allt gumman, hela min värld ♥
Det är synd att jag inte upptäckte det tidigare bara..alla dessa år du vart i mitt liv och jag insåg inte vilken ängel du va ♥
Men som sagt, alla gör misstag
Due den enda som skulle förstå mina drömmar,tankar och skämt ♥
Som alla andra kan jag faktiskt vara mig själv, jag kanske får dig att känna dig speciell
För det är du gumman, du är underbar och den sötaste som finns ♥
Utan dig är jag ett vandrande skal.
Det gick två veckor när du va i Norrland, men det känndes som du ändå va här!
Lyssnar alltid på "Du är mitt allt" och påminner mig om att vart jag än är och vad jag än gjort..
Kommer du alltid finnas där vid min sida ♥
"Home is where ever I'm with you" babe ♥
Du kunde få mig att klä upp mig till en kanin/isbjörns fjortis för att jag inte skämdes över att va jag ♥
Och alla andra skulle nog önska att dom hade en lika bra bästis som du!
Förut önskade jag att jag va någon annan, en som passade in, nu önskar jag att du skulle hittat mig innan ♥
Ingen förutom Tobbe,Ica och Hanna kan tvinga upp mig i det om jag inte är full eller flummig xD
Vi har vårat egna språk du och ja, ett som bara vi vet ♥
Det kallas kärlek och det ger man inte till vem som helst amigos.
Du skulle släppa in mig klockan 4 på morgonen fall jag grät, samma här gumman ♥
Två små låtar som påminner oss om vad vi har tsm.


Kommentarer
Postat av: Fanny,<3

Gulliga ni är :) <3

2011-07-30 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0