Födelsedagsfirandet!

Imorgon är det min födelsedag och mamma,Anders,Zazza (hunden),Åsa och jag åkte till Anne och Peter för att fira mig (Eftersom att dom är borta på min riktiga födelsedag).
Hos Anne och Peter va också en liten del av familjen med, Magnus,Natalie och Mattias va där! :D
Natalie påminde mig om Linjalen så jag snodde henne nästan hela tiden v.v
Mattias busade jag SJUKT mycket med och alla andra med såklart xd
Dissen av Tobbe va ju inte direkt höjdpunkten heller ):
Men Åsa ska sova över ikväll och det ska bli SKOJ SKOJ SKOJ.
Inga buttra miner nu va ? ;)
Hoppas alla har haft en lika rolig dag som mig o:
Åt så att jag kan spy i veckor nu -.-

Guess who ? :>

Kommentarer
Postat av: Fanny,<3

GRATTIS :D<3

2011-07-26 @ 00:13:20
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0