Hanna dag 2

Den här dagen har vart lugn och mysig,utom att jag drog ut henne i skogen klockan 10 på morgonen för att jogga c: Hon läser också min blogg,hon kände det som om jag tyckte det va jobbigt att hon planerade veckan och att åka till grönan,det är inte det jag menade,jag är bara inte tjejen som planerar en vecka innan utan jag gör det bara 8) Humöret har vart i botten och små gräl med familjen fortsätter ändå. Kanske ska Hanna och jag va med Matilda imorgon ? o: Saknar mina vänner så sjukt mycket! :c Men imorgon ska man kanske träffa Tobbe imorgon o: KUL! 8D Godnatt - mobil bloggar <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är bara så att man måste planera någon dag innan, annars är det alltid något annat man ska göra eller något som blir i vägen.

2011-07-19 @ 02:02:58
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0