Knockin' on Heavens door.

Stranden va skit kul faktiskt, även om jag inte trodde att den skulle bli det o.o
Vattnet va fortfarande skit kallt och även om jag inte ville bada riktigt så doppade jag mig D:
Anders va en "haj" och mobbade mig i vattnet -.-
Det är så skönt att vara på stranden och i vattnet..
Att gå vid strandkanten och kolla på små vågorna som sköljer upp på land,sanden som är så mjuuuuk!
Tänk på allt liv i havet..förutom HAJAR! xD
Flöt omkring där i vattnet och bara tänkte faktiskt..på hur livet är och på mina vänner som jag saknar :/
Minnen som jag kommer minnas för livet kanske :D

Åsa sa att hon såg pea, jag vet inte vart men ändå xD
Hon hade tydligen färgat håret och ändrat lite av hennes klädstil .__.
Har inte sett henne på typ en vecka eller mer fast hon bor under mig lixom xD
Ibland kan man faktiskt sakna stunderna med tjejerna och önskade allt annat va som vanligt..
Men skulle inte orka det just nu D:
Falskheten som lurar vid varje hörn!
Visst jag är inget helgon direkt men vissa saker kan man kalla mig en ängel för ;)
HAHAHAHAHA
She walks like an Angel, but she's the devil in the sky! 8D
Lyssnar på den här låten just nu med Mathias som ligger på min arm och ger mig en komplimang för att jag skriver snabb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0