Måste börja göra något åt mitt liv..

..jag är ju så SJUKT lat,slarvig,glömsk och ja..det förstör ju mitt liv.
Måste göra något åt allt det här skitet!
Börja sätta det framför allt annat.
Mår så sjukt dåligt för att jag får skuldkänslor över att jag inte gjort det..
Men en sak i taget va ?
Träningen är ett måste..mådde jätte bra när jag började
Men sen tyngde allt annat ner mig.
Om jag fixar allt det här..då kanske jag får en positiv miljö och då kanske jag mår bättre med ?
Kanske det funkar och jag blir lycklig igen ?
Man måste ju få drömma lite..men om jag ramlar ner i mitt hål igen..snälla (vänner) HJÄLP MIG FAN UPP.
Ge mig styrka att fortsätta, hjälp mig med mina mål, knuffa mig framåt, håll mig sällskap... då kanske jag mår bättre..och det bevisar att vi kan göra allt..tillsammans :') <3
Men ska städa nu och nattinatta.. ;)
Imorgon är det min lediga dag från jobbet och då ska jag börja plugga, kanske träna med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0