Mini Golf ?

Jag börjar hör rykten om mini golf som planering idag, vilket jag blev intresserad av ;)
Men ska jag spela mini golf istället för stranden ?
Är osäker faktiskt! D:
För jag vill verkligen ligga vid vätterns strand med datan och allt annat :D
Det kalla vattnet som leker och små vågorna..åh va jag längtar! :D
De som suger är att vi inte har dusch eller toalett i stugan.
Utan man måste gå upp till campingen och sen skriva en kod på natt tid :O
Igår så failade jag med koden..hehe xD
Skrev koden och då blinkade den rött, vilket aldrig är positivt ju ? D:
Sen klickade jag för säkert tjugofemte gången och då öppnade jag den O.O
När det lyser rött så är den öppen ;D
Nu vet jag det ^^
Men ska byta om nu :D
Ha en fortsatt rolig dag, update kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0