Mutanten!

Shiet vilken rolig dag det har vart idag! :D
Först orkade jag inte göra ett skit..alltså på morgonen ;)
Sen ringde matilda (mutanten) och frågade om jag ville till stranden :)
Vilket jag ville! :bigeyes:
Så vi CYKLADE dit, det va rätt roligt för jag ägde ut mutanten på att cykla, haha xD
Matilda va elak och knäppte upp min bikini överdel och kastade upp den på stranden .__.
Tur va det bara hon,jag och hennes pappa (och tuff såklart!) men hennes pappa va i sin egen lilla värld :D
Vi simmade med Tuff och så såg vi små ankor :D
SKIT SÖTA!
Efter det åkte vi hem till hennes låtsas mamma och spådde varandra med kort ;)
Men det bästa va nog...Soppan xD
HAHAHAHAHA
Jag är GRYM på att laga soppa :D
inte..>.>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0